יום חמישי, 11 במאי 2017

שיפור חוויית העובד בארגון כמסלול להעצמת חוויית הלקוח

זה לא סוד שארגון צריך עובדים. בין אם הארגון מתקיים על עובד אחד שהוא כלבויניק מיומן ובין אם על עשרות ומאות של עובדים עם ביזור סמכויות ותפקידים שונים, אין ויכוח כי ארגון זקוק למי שיתפעל אותו.

העובדים הם גלגלי השיניים שבמנוע, הם מזיזים בזה אחר זה ובאחיזת ידיים את הארגון ומשיטים את המפרשים בהתאם לרוח המנשבת מעליהם – ההנהלה. בעבר, נהוג היה לייחס חשיבות מועטה לכוח האדיר שטמון במונח "כוח אדם". על "הון אנושי" לא היה כלל מה לדבר ומי בכלל העז לחשוב שלעובד הזוטר יש מה להגיד או לתרום מעבר לעבודתו הספציפית והצרה?
להמשך קריאה היכנסו למאמר "שיפור חוויית העובד בארגון כמסלול להעצמת חוויית הלקוח"
כתובת רחוב נחלת בנימין 47, תל אביב 6516306
טלפקס 03-5277639
מייל Info@interservice.co.il

תגובה 1:

  1. שמי, מאיה אליהו אחרי 12 שנות נישואים, בעלי ואני רבנו בצורה כזו או אחרת עד שהוא עזב אותי לבסוף ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שהם לעולם לא יראו את אביהם שוב. ניסיתי להיות חזקה רק כלפי הילדים, אבל לא הצלחתי לשלוט בכאב שייסר את ליבי, הלב שלי התמלא בצער ובכאבים כי באמת הייתי מאוהבת בבעלי. אני חושב עליו כל יום ולילה ותמיד הלוואי שהוא יחזור אליי, הייתי ממש מוטרד והייתי זקוק לעזרה, אז ביקשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שמציע שד"ר אלאבה יוכל לעזור לשעבר שלו לחזור. אז הרגשתי שאני צריך לנסות את זה. פניתי אליו והוא אמר לי מה לעשות. עשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות לאחר מכן בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא מאוד מתגעגע גם לילדים, כל כך מדהים!! אז, אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים יותר מבעבר, הכל הודות לד"ר אלאבה. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אלאבה היה אשף אמיתי וחזק. אני תמיד אתפלל שהיא תחיה הרבה זמן לעזור לילדיה בשעת צרה, אם את כאן וצריכה בחזרה אקסית או שבעלך עבר לאישה אחרת, תפסיקי לבכות, צור קשר עם גלגל האיות העוצמתי הזה מיד. הנה כתובת הדוא"ל שלו ליצירת קשר בכתובת: {dralaba3000@gmail.com} או WhatsApp / viber אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה +1(425) 477-2744 תודה לך ד"ר אלאבה.

    השבמחק